Реєстрація права власності на нерухоме майно.
Витяг з Державного реєстру речових прав.

Реєстрація права власності на нерухоме майно, витяг з Державного реєстру речових прав

Нотаріус Київ

Консультація по телефону: 093 175-52-09

Що таке реєстрація права власності на нерухоме майно?

Реєстрація права власності на нерухоме майно це процедура внесення інформації про нерухомість та власників нерухомості до Державного реєстру речових прав.

Навіщо потрібна  реєстрація права власності на нерухоме майно?

  1. Підтвердження: Запис у реєстрі, це єдине що підтверджує ваші права на майно.
  2. Захист від шахрайства: Допомагає запобігти незаконній зміні власника нерухомості.
  3. Можливість користування: Реєстрація власності дає можливість користуватися нерухомим майном, для купівлі, продажу, оренди, застави та інших видів угод з нерухомістю.

Якщо нерухомість не зареєстрована, її неможливо купити, продати, подарувати, переписати на іншу особу, отримати в подарунок, закласти і т.д. Незареєстрована нерухомість, це бажана ціль для шахраїв, які можуть зареєструвати нерухомість на себе.

Як перевірити на кого зареєстроване майно?

Ви можете перевірити на кого зареєстроване ваше власне майно, нерухомість яку ви збираєтесь купувати, нерухомість яка належала померлому, нерухомість яку треба переписати тощо.

Якщо ви хочете упевнитися в тому, що ваша нерухомість не була переписана на іншу особу без вашого відома, скористайтеся сервісом онлайн-будинок юстиції (https://online.minjust.gov.ua/rrp/).

Якщо вам потрібен повноцінний витяг з реєстру, сервісу будинок юстиції буде недостатньо, тому що він не дозволяє отримати поглиблену інформацію. До такої інформації мають доступ тільки уповноважені реєстратори та нотаріуси.

Замовити Витяг

Який документ підтверджує право власності?

До 2016 року таким документом було паперове “Свідоцтво про право власності”. Закон про державну реєстрацію речових прав, який був прийнятий у лютому 2016 року, відмінив паперове свідоцтво та зобов’язав реєструвати право власності у електронному реєстрі.

З 2016 року право власності на нерухоме майно підтверджується виключно записом у Державному реєстрі речових прав, з якого можна зробити відповідний витяг.

У яких випадках використовується процедура  реєстрації прав на нерухоме майно?

  1. Купівля-продаж нерухомості на вторинному ринку: Реєстрація прав власності після укладення договору купівлі-продажу нерухомого майна.
  2. Придбання нерухомості на первинному ринку: Реєстрація прав власності на нерухомість від забудовника після введення новобудови в експлуатацію.
  3. Дарування нерухомості: При передачі-отриманні нерухомого майна в дарунок, реєстрація є обов’язковою для підтвердження права власності отримувача.
  4. Спадщина: Реєстрація права власності на нерухоме майно в разі отримання спадщини після смерті власника.
  5. Приватизація: При передачі права власності на житлове приміщення з державної власності у приватну.
  6. Оренда нерухомості: При укладенні договорів про оренду нерухомості рекомендується реєстрація для забезпечення прав орендаря та орендодавця.
  7. Реєстрація обтяжень: Фіксування прав обтяження на нерухоме майно, такі як іпотека, арешт, заборона на продаж або користування тощо.
  8. Реконструкція або перебудова: Для легалізації будівельних робіт та змін у власницьких правах на нерухоме майно.
  9. Зміна місця проживання: При зміні місця проживання громадян реєстрація може бути обов’язковою для забезпечення подальших прав та послуг.
  10. Поділ майна: При поділі спільної власності, наприклад при розлученні або поділ майна при спадкуванні.

Де можна зареєструвати право власності?


Зареєструвати право власності можна:

  1. Через суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють державну реєстрацію в умовах воєнного стану
    (список на сайті Міністерства юстиції України).
  2. За одне відвідування нотаріуса-реєстратора.

Зареєструвати право власності


Скільки коштує реєстрація права власності?


Згідно Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” вартість реєстрації права власності на нерухоме майно визначається низкою факторів, які впливають на вартість послуг та адміністративних витрат:

  1. Об’єм майна: Вартість реєстрації може залежати від об’єму нерухомості, що передається у власність. Більші об’єми можуть вимагати більше часу та зусиль.
  2. Місцезнаходження об’єкта: Різні регіони можуть мати різні тарифи на послуги та витрати на державну реєстрацію.
  3. Приналежність до спеціальних категорій: Якщо нерухомість підпадає під спеціальні категорії, такі як історичні будівлі чи об’єкти з особливим статусом, це може збільшити витрати на її реєстрацію.
  4. Терміновість виконання: Тарифи на державну реєстрацію залежать від того за який період часу необхідно здійснити реєстрацію майна.
  5. Супутні витрати: Додаткові витрати, такі як податки, витрати на отримання документів, переклади та інші адміністративні послуги, також впливають на загальну ціну реєстрації.
  6. Специфічні умови: Якщо в реєстрації передбачені специфічні умови або обставини, це може збільшити вартість послуг.

Відправте запит, вкзавши бажаний термін виконанння замовлення, місцезнаходження об’єкта та, за бажанням, короткий коментар стосовно об’єкта. Це дозволить максимально точно визначити вартість реєстрації права власності.


Реєстрація права власності на нерухоме майно, витяг з Державного реєстру речових прав.

Реєстрація права власності на нерухоме майно. Витяг з Державного реєстру речових прав

Записатися на прийом
отримати консультацію
Витяг з Державного реєстру речових прав
Замовлення
Overlay Image
Реєстрація права власності на нерухоме майно
Замовлення
Overlay Image
×
UK